یه تریپ دور هم باشیم

طنز اجتماعی

یه تریپ دور هم باشیم

طنز اجتماعی

آموزشگاه دزدان زبان

سلام ! بچه ها اینم اولین مطلب من که دارم براتون می نویسم تا ببینیم که بهتر چرت و پرت می نویسه من یا اون دافیان !!! ( دافیان مثنی است ) ولی بگما خدایی جفنگیات قشنگی می نویسن . منم اومدم زیر گوششون تا یه تریپ دور هم باشیم . بابا یکیشون پسرخالمه !!! (سیستم پاچه خواریزم ) اون یکی رفیق باحالیه اما اینکه این ... شرا رو از کجاشون در میارنو به عالمو آدم گیر میدنو خلاصه به همه یه حال اساسی میدن رو من نمیدونم ( میتونه تأثیرات ترم تابستون باشه نمیدونم ) . منم که الافم تو تابستون واسه همین دیدم حال میده یه کم بخندیم ( البته دانشجوام ها !!! فش ندید ) ولی دست به جفنگیاتم حرف نداره میگین نه بیاین ببینین

   اه چقدر چرت و پرت گفتم ! راستی روز مادر هم به همه ی مادرا مبارک !! امسالم مثه هر سال یه چیز به جیب زدن و کلی حال کردن !! آقا حلالشون

خوب میریم که اولین مطلب و داشته باشیم . یکی از این جنگولک بازیا که جدیدن مد شده موسسه زبانه که دیگه هر کی که یه مدرک دیپلمی چیزی میگیره یا با ننش قهر میکنه پا میشه یه موسسه میزنه

خوب منم تصمیم گرفتم یه سری توضیحات مفید!!! بدم که اگه خواستین ثبت نام کنید و پول حرووم کنید راحتتر باشید . راستی بازم میگم چون من یه مدت نبودم زبون مادریم یادم رفته حتماً به من بگید که کمکتون کنم

این کلاسای زبان یه سری سطح داره که هر کی از یه جا شروع میکنه که من توضیح میدم اینا چیه ؟؟

   !!!این کلمه مخفف اینه که لحظه اعتماد تو سگ تا آخرش رید توش :  Let's Start سطح اول

    !!! این کلمه مخفف اینه که تموم اینا نهایتآ یه دروغه : Tiny سطح دوم  

سطح سوم Bravo  : یعنی bravo دیگه !!!

 سطح چهارم basic : این کلمه مخفف اینه که باحال سر اینا کلاه گذاشتیم ( کلاه گذاشتیم فعل مرکب ها !!! )

 سطح پنجم elementary : این کلمه مخفف اینه که ایول لله انقدر مایه استاندیم (که) توی آلمان رییس باشیم !!!

 سطح ششم  Pre Intermediate : این کلمه مخفف اینه که پول رو امروز اینجا تیغ می زنیم رفتیم مرز دبی اینقدر آرامش داریم تا عین خیالمون نباشه !!!

 سطح هفتم upper : یوسف ، پروانه ، پریوش ، ابرام ، رامین ( اعضای باند یا همون مدرسین !!! )

 سطح هشتم Advance : آنان دیوانه اند و آنقدر نفهمند که .....

ما رفتیم !!!

خوش بگذره!!!

امیدواریم تو این کلاسا یه چیزی یاد بگیرید !!!

اینارو گفتم که بدونیند کجا دارید میرید ثبت نام میکنید و همه ی این شعارا که میدن چاخانه !!!

نظرات 1 + ارسال نظر
بابک جمعه 7 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:14 ب.ظ http://babakonline.blogsky.com

دوست عزیز با تشکر از وبلاگ خوبت

به وبلاگ ما هم یک سری بزن اگه نظر باحال داشتی بهم بگو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد