یه تریپ دور هم باشیم

طنز اجتماعی

یه تریپ دور هم باشیم

طنز اجتماعی

رابطه دختر و پسر !!!!

سلام دوستان . امروز هم قصد دارم جدی باشم . می دونید که یکی از معضلات جدیه ما رابطه بین دختر و پسره . من نه تعصبی هستم نه مذهبی تیر !!! ولی برای بررسی بیشتر این موضوع سخنرانی استاد پناهیان رو در دو قسمت واسه دانلود میزارم که توصیه ی شدید می کنم تا آخر و کامل گوش بدید . واقعاْ زیبا و مفیده . بازم معذرت میخوام که نمی تونم آپدیت کنم . ولی این پست فکر نکنم بد باشه . فقط وقتی گوش دادین حتمْ نظر بدین .

منبع :
سایت محبان مهدی ( عج )

دانلود قسمت اول
دانلود قسمت دوم

برای دانلود هر قسمت روی آن راست کلیک کرده و گزینه save target as را انتخاب نمایید .

نظرات 7 + ارسال نظر
عادل جمعه 1 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 03:51 ق.ظ http://www.muchmoney2005.blogfa.com

خسته نباشین...سلام دوست عزیز... ما برای کسب درآمد از اینترنت محیطی شفاف و ساده برایتان مهیا نموده ایم....مطالب جالب و جدیدی رو در مورد تنها راه قانونی کسب درآمد از اینترنت در---ایران--- توسط یک سایت فرهنگی و3شرکت بزرگ ایرانی وحمایت کلیه بانکهای سیستم طرح شتاب که موفق به راه اندازی سیستم بازاریابی شبکه ای جالبی شده اند ...را نوشته ام و شمامیتوانید از هر نظر به آن اطمینان داشته باشید ... شانسی که شاید دیگر سراغ شمانیاید!!!!!!

MuchMoney2005.blogfa ( ایران ---- ر یا ل )

حاجیه دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 08:17 ق.ظ http://hajieh.blogsky.com

سلام آقا حامی ...
متاسفانه فعلا گوش ندادم ..... ولی تو تلویزین اکثرا خواندگی گوش می دیم ....
خیلی ممنون که به من سر زدید .......
با اجازتون آی دی تونو اد کردم ........
موفق باشید

پریسا پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:14 ق.ظ http://parisa-pari.blogfa.com


سلام
زحمت کشیدی قدم رنجه کردی منزل ما رو صفا دادی ای مهربون بازم به کلبه ی درویشی ما سر بزن
وبلاگ شما عالی بود باصفا مثل خودت
خوشحال می شم تبادل لینک کنیم من شما رو لینک کردم
تو رو به خدا قسم منو فراموش نکن !!!!!!!!!!
قربانت
بای بای

جعفر صادقی پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 09:02 ب.ظ

سلام دوست عزیز اگر خواستی درامد بالا داشته باشی به ایمیل من :ایمیل ارسال کن خدانگهدار

آرمیتا چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 02:05 ق.ظ

salam yani kasi hast to donya nazare maro bekhad
doost daram bishtar ba karetoon ashena basham
man etefaghi oomadam
ba arezoye movafaghiyat
khoda negahdar

نفیسه سه‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:25 ب.ظ http://www.stsw.persianblog.com

سلام
وبلاگ جالبی داری
ممنون از زحماتت
اگه مایل به تبادل لینکی بسم الله

[ بدون نام ] چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 03:27 ب.ظ

یدو بابا دنبال بازیت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد