یه تریپ دور هم باشیم

طنز اجتماعی

یه تریپ دور هم باشیم

طنز اجتماعی

اینم یه شعر قشنگ از خودم !! به خدا خودم گفتما

 خوب امیدوارم تا اینجای برنامه بهتون خوش گذشته باشه . مگه میشه تو این وبلاگ به کسی بد بگذره ( خدایی بگین ) دوباره با یه مطلب جدید اومدم که یه نمه با هم بخندیم ، اگرم نخندیدید نفرین نکنید . نمیدونم چرا هر دفعه به اینجا میکشه

اینجا که میبینه اسمش ایرونه

  ولی نمیدونم چرا ویرونه

هر کی می رسه یه جاشو می بره

سر بقیه رو با تیغ می زنه

مملکت به این گلی و بلبلی

مردم به این نفهمی ، به این املی

یکی  پی سی دی و یکی دنبال چفیه

یکیم که فقط دنبال یه ضعیفه

یکی اینقدر داره که خیلی سیره

یکیم از گشنگی داره می میره

وقتی که دودوتا میشه پنش تا

خاک دو الکه تو سر ما و عین ما

همه جا از افغانی بیداد می کنه

یارو فکر رأی و ستاد می کنه

 یکی نیست بگه اینجا چی به چیه

این حشیشو شیشه مال کیه

کسی نیست دلش یه نمه بسوزه

یارو هی به ریش مردم می گوزه

میگه ایرانو به این قشنگی

 دادمش دس یه مشت مفنگی

همه به آروزی این که یه روز هخا بیاد

اونم از در و دیوار و هوا بیاد

یکی مثه من الاف و بیکاره

باهوشم همش فکر فراره

آخه به این میگن مملکت میگن کشور

می دونم آخرش همه میشیم در به در

این همه جفنگیات گفتم و چه بسا

نباشد بهر سخنانم گوش شنوا

به امید ایران سربلند !!! منتظر نظراتتون هستم

 

 

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
ستاره یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:23 ق.ظ

سلام به همه شما عزیزان و گرامی ها چی کار می کنی چاقی ماقی سر چماقی چه میپلکی

اسمم و نمیگم تو کفش بمون تا تمیز شی دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 01:07 ب.ظ

ای حامی خیلی شیطون شدی ها
ببین تو رو خدا چه آتیشی می سوزونه
چه حرفایی یاد گرفتی شیطون
می دونی من کیم؟ نمی گم بهت
شاعرم شدی ؟ ما خبر نداشتیم!!! بلا ...!!!

سوفیا پنج‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:19 ب.ظ

خیلی شعر خوبی گفتی واقعا ایران چه خبره ؟ کی این افغانی های عوضی رو بیرون می کنن آخه حالم از همه شون به هم می خوره با اون ریخت های نحسشون. دستت درد نکنه که وقت گذاشتی.

[ بدون نام ] یکشنبه 19 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:16 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد