یه تریپ دور هم باشیم

طنز اجتماعی

یه تریپ دور هم باشیم

طنز اجتماعی

مقدمه

سلام ! منم اومدم ( چیکار کنید؟؟! ) اونو دیگه نمیودنم . اما من خیلی حسودم ، ظرفیت هم ندارم تا یکی رو می بینم رفته وبلاگ زده و یه مشت چرندیات می نویسه منم زود حسودیم میشه . ولی خدایی پسرخالم با دوستش یه وبلاگ زدن که هر کی این ... شرا رو نخونه از دست داده . خیلی قشنگن برید بخونیدا وگرنه در فنایید .خلاصه ما هم کلی روز و شب!! رفتیم دم در بلاگ اسکای تا یه جا بما دادند گفتند بنویس . مام از خدا خواسته تصمیم گرفتیم تا می تونیم شر و ور بنویسیم مگه ما دل نداریم . خلاصه از این به بعد ما در خدمت شما هستیم  .

نظرات 1 + ارسال نظر
بیش از1500مقاله و تحقیق رایگان دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 06:49 ب.ظ http://www.beheshtnet.blogfa.com


سلام دوست عزیز
پیشاپیش عیدتون مبارک
من تابه حال با124سایت ووبلاگ تبادل لینک کردم
ومی خوام اگه افتخاربدین صدوبیست وپنجمین وبلاگی که دروبلاگم ثبت میکنم وبلاگ شماباشه
پس لطفا اگه موافقین وبلاگ من راباعنوان:
"1500مقاله وتحقیق رایگان"
وبه آدرس:
http://www.beheshtnet.blogfa.com

لینک نماییدوسپس اطلاع دهیدتادرهمان ساعت شمارالینک کنم
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد